Fullt upp

Förra gången jag skrev i denna blogg så befann jag mig i England. Nu har jag varit i Sverige i två veckor och jag har haft fullt upp nästan varje dag. Ingen vila, ingen ro!

När jag kom hem från flygplatsen (älskade syster Emmy skjutsade mig!) så överraskades jag av att några vänner hade ordnat en middag med piratestema hemma hos mig! RIKTIGT överraskad blev jag! Hade inte en tanke på att någon skulle göra så för mig! Jag var i chocktillstånd de första timmarna måste jag säga. Jag var inte direkt partyredo efter att ha åkt flygplan i 17 lager kläder på överkroppen och sex på underkroppen i lite mer än två timmar. Det första jag gjorde när jag såg Emmy på flygplanen var att strippa! tror att tolv lager åkte av ungefär. och när jag kom hem åkte resten av... haha ;) Struntade lite i "mina" (De var ju i mitt hus innan mig och visste mer än vad jag visste!) gäster ett tag för att göra mig presentabel ^^

Gott med grillat och trevliga presenter! Tack vänner, för att ni finns! Jag har saknat er! <3















Dagen efter började förberedelserna för Emmys student, som firades den 15 Juni. Det har kollats på fotbolls-EM och det har pysslats med olika saker. Jag har varit på Billy Talent-konsert i Stockholm med Elin och det har varit midsommar. Syrran och jag åkte till Karlstad för att hälsa på mamma. Jag har fotograferat och nu väntas en hel del redigering. Mina allergitabletter börjar ta slut eftersom jag knarkar dem just nu... Jag trodde jag blivit av med allergin, men nej, den är kvar.

Idag ska jag, syrran och pappa på middag hos farmor och resten av dagen ska nog spenderas med mina bilder, eller så fastnar jag ännu en gång framför Nurse Jackie...

Kommentarer
Postat av: malin

men åååh vad mysigt :D förstår att du varit saknad och vad roligt med överaskningsmiddag :) hoppas du haft en bra midsommar Anna.. Kram

2012-06-24 @ 17:57:58
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0