A few days with Elin

Elin kom hit förra veckan onsdag och åkte (tyvärr) hem igår. Vi har haft det bra, med både varmt vårväder och kalla vindar med regn...

Onsdagkvällen spenderades med att snacka sönder Sherlock, säsong två första avsnittet samtidigt som vi käkade pizza. Inte dumt ;) Dagen efter tog vi oss in till stan och fick väldigt fint väder! Köpte trevliga grejer och lunchade på Nando's! Jag fick tydligen inte nog, för på kvällen när vi var hemma igen och Helen skulle komma hem efter att ha varit i Nottingham gjorde jag middag på kyckling med Nando's krydda och Halloumi! Jävligt gott... Och jävligt enkelt ^^ 

På fredagen åkte vi också in till stan, två gånger dessutom. Första gången för att kolla i butiker och käka lunch, "Ba Mii with noodles" ^^ Det var lite kallt den dagen att sitta ute och äta, men gott var det! andra gången var för att äta middag på Nando's (mums!), äta Ben & Jerry's till efterrätt och sedan kika på bio. "This means war" blev det och den var helt okej, kunde varit mycket värre med tanke på att Reese Witherspoon var med... Har stora problem med henne sedan jag såg "How do you know" (se den för guds skull inte!).

På Lördagen var det dags för London, med endast ett ställe i sikte; Camden Stables Market! En fantastiskt marknad som aldrig tar slut med så mycket god mat och sköna prylar! Söndagen spenderades i en bil och på en fotbollsplan. Jag spelade och Elin tittade och fotade ^^ Vi förlorade med 3-1, men vi spelade bra :) Söndagen var Elins sista dag, igår skjutsade jag henne till Stansted med en väska fullpackad med mina grejer! haha ^^ Försöker bli av med saker varje gång någon hälsar på för annars vet jag inte hur det ska gå... hehe.

Anyway, tack så hemskt mycket för besöket Elin! Nästa vecka kommer Johanna! ;)






Kommentarer
Postat av: Emma

åh, dedär nudlarna ser riktigt goda ut!

2012-03-20 @ 23:14:58
URL: http://iamemma.webblogg.se/
Postat av: malin

håller med Elin om det där med nudlar & räkorna.. ser grymt gott ut! :) kul med sällskap av vännerna :D

2012-03-21 @ 16:56:56
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0