Sisterly visit

Min syster kom och hälsade på förra veckan, vilket var väldigt kul såklart! Mars blir en väldigt busy månad när det kommer till besök ^^ Nästa vecka Onsdag, kommer min vän Elin och i slutet av Mars kommer min vän Johanna! Efter att Johanna åkt dröjer det heller inte länge förän jag får besök igen! Då kommer syster igen och kommer stanna en hel vecka och vad som är ännu bättre är att jag är ledig hela den veckan! Barnen har lov och kommer åka iväg på äventyr med föräldrarna. Skönt!

Hon kom på en onsdag och efter att jag hämtat henne från tågstationen parkerade vi och gick in till stan för att äta på Nando's! Som jag längtat! Både efter syrran och att få äta på Nando's... ;) Torsdagen spenderade vi mestadels hemma och tog det lugnt, men vi tog en liten trip för att köpa ingredienser till semlor som vi bakade ^^ De såg inte direkt ut som semlor, men gott var det! Fredagen spenderades inne i stan och på kvällen gick vi på bio och såg på "the Vow". På lördagen var vi också in till stan och på Söndagen var det dags för Emmy att åka hem :( Men hon kommer ju snart igen! :D




"Ben & Jerry's" innan biobesök i cambridge har blivit lite av en tradition ^^




Kommentarer
Postat av: Cherie :)

Sv: Ja! Det godaste jag vet är grillat på sommaren :D ♥

2012-03-08 @ 16:46:18
URL: http://etthimlaliv.blogspot.com
Postat av: Emma

Var The Vow bra? :)

2012-03-09 @ 09:27:00
URL: http://iamemma.webblogg.se/
Postat av: malin

ååh gillar översta bilden :) kul med lite besök också förstår jag... vad är det där för smak på B&J? :O

2012-03-11 @ 18:53:34
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0