Five weeks

Five weeks to go. Yes, I am counting the weeks as well as the days to when I'll be back in Sweden... (35 days)

Lördag igen. och det har inte hänt mer än förra lördagen... Jag har dock pratat lite med syster och pappa :) tog en kort promenad innan frukost och har käkat god lunch ^^ men annars har jag bara haft rastlöshet i benen och huvudet. Idag är min vilodag när det kommer till träningen... Jag vill passa på att vila samtidigt som att det känns som om att benen skulle kunna springa hur snabbt och hur länge som helts (fast not really... haha).


Keep the faith, you know you're gonna live trough the rain


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack :))

2012-05-07 @ 17:07:48
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: sannas rum

Sv; hon gästbloggar ibland för att peppa mig och läsarna till bättre hälsa och att träna mer (: Sedan så blir ju det en länk till hennes blogg, och i utbyte mot det uppdaterar hon min FB-page och svarar på designfrågor på min mail (:

2012-05-07 @ 17:25:26
URL: http://sannasrum.se
Postat av: Viktoria - Hallon

Jag har alltid velat vara au pair! Hur tycker du att det är överlag? Det låter som du har hemlängtan, men har allt varit värt det? ;)

2012-05-08 @ 00:02:35
URL: http://hallonsplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: Härliga associationer du har med sommaren. När man väl börja tänka på det kan man verkligen fylla flera sidor ... Minnen - fina minnen ;)

2012-05-11 @ 20:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0