Last Week as a Teenager

Idag påbörjades min sista vecka som tonåring. Kan detta vara möjligt? skulle inte jag nyss fylla 18?

Det kommer inte bli någon stor skillnad direkt. Kommer snart flytta hem till pappa och börja skolan igen. Jag dricker ju inte alkohol, så jag vinner ingen frihet i att jag kan handla på systemet heller. ^^ Jag tjänade lite på att fylla 18 i alla fall, jag tog körkort och kan nu komma in på konserter som spelas på barer och myndig blev man ju.

20 känns ändå som en big-deal. Vuxen på riktigt. Nu bor ju jag i England och alla mina vänner och min familj bor ju såklart i Sverige. Vilket betyder att jag kommer fira min 20-födelsedag solo. Min au pairfamilj kommer fira mig och det är ju kul, men att inte kunna fira min bästa vän som fyller år fyra dagar innan mig och att hon inte heller kommer att kunna fira när jag fyller år är väldigt konstigt. Jag får se fram emot att fira när jag kommer hem igen, vilket faktiskt bara är lite mer än en vecka eller lite mindre än två veckor (beror på hur man ser på det ;) ) efter min födelsedag!

Anyway, det är tråkigt att jag inte kan fira med familj och vänner på "min stora dag" men jag gråter inte över det utan tänker se fram emot att få fira min födelsedag flera gånger i år! ;)

Kommentarer
Postat av: sannas rum

Sv, jag förstår dig! dock var min sista tid, som du säkert vet, helt oumbärlig i och med att alla kompisar åkte hem ):

2012-05-23 @ 09:27:20
URL: http://sannasrum.se
Postat av: sannas rum

Grattis i förskott :D

2012-05-23 @ 10:34:53
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0