My Last Day as a Teenager

Today is the day. Min sista dag som nitton år. Imorgon är det min födelsedag ^^

Fint väder idag igen, men det är nog tyvärr den sista på ett tag, men jag känner att det inte gör så mycket, för det känns så tråkigt när det är grymt fint väder och jag inte kan dela det med någon... Hela helgen har varit stekhet och och jag har haft huset för mig själv, jag har suttit i solen och läst/lyssnat på musik (varit väldigt ansvarsfull och smörjt på hur mycket solskyddskräm som helst! Ovanligt för mig måste jag säga...), gått på promenader med kameran, varit ute och sprungit och haft alla fönster öppna när jag har befunnit mig inomhus, men det har ändå känts lite tråkigt att ha varit själv. Men inte långt kvar tills jag kommer hem till min kära vänner och familj igen! :)

Idag har jag inte varit ute lika mycket dock, fast det är ganska tidigt på dan, så det ordnar sig nog ^^ Var inte ute och sprang idag eftersom mina knän och fötter börjar tycka att det är lite jobbigt att springa på asfalt tror jag... Istället fick jag träna inomhus, men det var svalt och skönt så det var välkomment på nå vis. haha ^^ Idag behöver jag inte jobba så mycket. Caroline ska på en playdate och Jonny ska spela fotboll och sen tennis, så mitt jobb idag är att skjutsa jonny från fotboll till tennis i Cambridge och sedan kan jag gå in till stan och ha trevlig kväll i Cambridge (hoppas jag) :)

Kommentarer
Postat av: Zahraa

Hejdär!

Var gärna med i vår Veckans blogg tävling.

Du har chansen att bli länkad inför våra hundratals besökare. Allt du behöver göra är att kommentera "Jag är med"



http://twogiirls.webblogg.se/2012/may/jalla-jalla-veckans-blogg-4.html#comment



Lycka till <3

2012-05-29 @ 00:30:44
URL: http://twogiirls.webblogg.se/
Postat av: malin

Grattis får man väl passa på säga :)

2012-05-29 @ 11:23:11
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0