För-fucking-lust

Ledig dag idag. Inga lektioner och ingen n0llning. I alla fall inte för mig. Jag har spelat match idag istället. En match som vi skulle ha vunnit. Islingby - Dalkurd. Jag tycker att vi var det bättre laget, men vi måste jobba på avslut... Vi hade dessutom 5 fler spelare än motståndarna, så denna match borde vi verkligen ha vunnit. Nu kan vi inte ändra på det, så vi går vidare och spelar en viktig match nästa Lördag mot Avesta istället för att älta dagens match... Det blir en stressig Lördag nästa vecka, då jag har både match i Avesta och sista dagen av n0llningen som avslutas med sittning, men det ska nog gå!
 
Imorgon är det dags för pod-race. Vid 11.15 på en Lördag. Varför Maasar, Varför!? På lördagar vill jag sova ut!

Kommentarer
Postat av: ♫♪ sandra T

sv: haha och jag som alltid trott att across the universe var någon sci-fi film! beatles är ju grymma, tack för tipset :)

2012-09-01 @ 01:44:40
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: Ella

Ascool header!

Svar: Tack så mycket! :)
Sangster

2012-09-01 @ 12:44:45
URL: http://ellaeriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0