Förkylning från helvetet

Tänkte skriva om den sista n0llningsetappen, men jag har åkt på en jävlig förkylning, så jag orkar helt enkelt inte. Nu är jag etta i alla fall och inviger det fint med att vara parkerad i soffan och har nu varit vaken i ca. 30 timmar för det är helt omöjligt för mig att sova i detta tillstånd. Frustrerande? Det är bara förnamnet. Jag ska inte gå in på detaljer, för det vill ingen veta... Missar inga seminarium än i alla fall, bara föreläsningar och sådant kan man läsa ikapp själv, men det får vänta ett tag, orkar inte än.
 
Två stressiga veckor sätter sina spår och jag verkar inte vara den enda som åkt på sjukdom. Anyway, hoppas att jag får sova inatt, några timmar i alla fall...

Kommentarer
Postat av: malin

krya på dig :)

Svar: Tack! :)
Sangster

2012-09-11 @ 12:17:54
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0