Sista N0llningsdagen

Sista N0llningsdagen idag, imorgon blir vi ettor!
 
Skönt och tråkigt. Jobbigt att vara så upptagen hela tiden (skola, n0llning, träning och övrigt), men kul att umgås med klassen. Imorgon avslutas N0llningen med introsittning. Jag har match i Avesta imorgon också, klockan tre och sittningen börjar klockan sex... Så jag kommer skippa andra halvlek för att hinna med sittningen.
 
Vi har haft några föreläsningar, lektioner och seminarium nu. Det känns som om att det kommer att bli en hel del pluggande, men jag tror inte att det inte är något jag kommer att klara av. Vi har testat Illustrator också. Det mesta är svårt när man testar det för första gången, jag har aldrig testat Illustrator förut, jag har bara hållt på med Photoshop tidigare och där är jag självlärd, så detta blir spännande, men detta är något jag verkligen vill lära mig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0