Jul, jul, strålande jul.

Nu är det jul igen och n... Nää, vänta lite här. Bättre sent än aldrig antar jag och här kommer lite bilder från min jul och mitt nyårsfirande!
Jag blev riktigt nöjd med paketinslagningen i år.
 
Försökte få den perfekta bilden, den blev inte perfekt, men nästan.
 
Hade tydligen varit snäll i år och fick väldigt fina klappar! Bland annat en innebandyklubba, pengar och en klädstege
 
Så fort någon lämnade en stol vid matbordet, så var Måns där. Goa Månsi.
 
Jag och syrran drog till Karlstad ett par dagar för att hälsa på mamma. Vägen dit var grå, dimmig, hal, snöig, slaskig och eländig, men vi tog oss fram tillslut och så småningom hem igen.
 
Förrätt på nyårsafton: Avokadomousse med räkor!
 
Huvudrätt: Fläskfilé, ungsgrillade grönsaker och rödvinssås!
 
Måns är tokig i räkor! Så såhär ser det ut varje julafton och nyår och han jamar som en tok för att få smaka.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

riktigt fina bilder :)

2013-02-06 @ 12:20:26
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0