Smärtan

Smärtan som kommer när man drabbas av smärta som hindrar en att göra det man älskar, går inte att beskriva för den som inte har varit med om det.

I lördags var jag duktig och tog mig ut på en springtur, direkt efter kändes det jättebra, men idag har en smärta i foten blivit värre och värre och bara en halvtimme innan första fotbollsträningen ute var jag tvungen att erkänna för mig själv att det inte skulle kunna gå att träna. Det gör så ont i mig psykiskt när sånt här händer. Som det ser ut nu blir det varken fotboll eller innebandy denna vecka. Men det finns dem som har det värre, jag får vila ett tag och hoppas på att det kommer läka snabbt.

Så ni som mår bra just nu, ta en minut och var tacksamma för det, så ska jag också göra det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0