Friskisfotbollinnebandy

Och vinnaren av sämsta blogguppdateringen är... Anna Holm! Well, nu är det dags för att ändra på det!

Hälsat på Emmy i Bristol, jul, nyår och annat smått och gott har hänt sedan senast. Det som tar upp mina dagar nu för tiden är träning och skola, vi startade nyss tre nya kurser: internet och www (HTML mm), layout och foto, spännande och kul tycker jag! Än så länge... När det kommer till träning blir det mycket gymmet på Friskis och två kvällar i veckan fotbollsträning plus innebandy på tisdagar. På tisdagar har jag alltså först fotbollsträning, sedan innebandy, kom hem ca. 23.30 igår natt ^^ det tar på krafterna, men det är så jäkla kul och jag mår väldigt bra efteråt! Livet skulle vara väldigt tråkigt utan bollsporter! När man har tränat så mycket brukar man säga " inatt kommer jag sova gott" well not me. Jag har inte sovit en blund... It's not fair. Har tränat lite på Friskis idag med, fastän jag varit väldigt seg och trött, får hoppas det blir lättare att somna inatt. Träning imorn med, fys och teknik med fotbollen och på fredag är det dags för årets första match! 9-mannnaplan ^^ spännande!

Ja, det var det för denna gång. Have a nice one!


Kommentarer
Postat av: Malin

oj du har fullt upp :D men låter roligt på samma gång, slit inte ut dig bara :) ha en bra dag

2013-02-04 @ 12:42:06
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0