Uppsala

I fredags åkte jag och Elin till Uppsala där Johanna numera bor, vi gick på Gustafsson & Schyfferts stand up show som faktiskt var hysteriskt rolig! Så om ni ska på peace & love, missa inte dem!

Lördagen spenderades på Uppsalas gator i underbart vårväder! Vi turistade och var in i domkyrkan. En väldigt vacker kyrka och även om jag har starka åsikter om religion så fascinerar kyrkor mig. Historia älskar jag och det är så häftigt att stå på en sådan bevarad plats och tänka på vem som flera hundra år tidigare kan ha stått på exakt samma plats...

Vi käkade stor Kinabuffé och gick tills fötterna sa stopp då gick vi tillbaka till Johanna och poppade popcorn och kikade på Sherlock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0