Det går bra

2,5 kilo på en månad är en bra start, efter det kommer det gå segare, men det är okej, för jag vet att jag är påväg åt rätt håll! Var nyss ut på en springtur på lite mindre än 40 minuter och det gick väldigt bra! Stannade bara för att kolla vad klockan var några gånger, men annars höll jag ett bra tempo och jag har mycket bättre ork än jag hade på samma distans innan min viktnedgång började! Jobbigt att batterit i iPoden tog slut efter 30 minuter dock... så mycket lättare att springa med musik för då hör man inte på sig själv hur jobbigt det är ^^ Enligt http://www.walkjogrun.net/ så joggade jag lite mer än 5 kilometer och brände ungefär 370 kalorier.

Skönt väder att springa i också :) inte varmt och inte kallt med buskar som blommade längs vägen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0