VIKT

Sjuttonde vägningen

Vecka 19
2012-05-10


Har jag kanske nått en platå. En vikt man stannar vid ett bra tag tills man bryter igenom och fortsätter gå ner i vikt? Ja, det känns lite jobbigt och trögt, men jag får komma ihåg vad jag sa till min syster när hon gick igenom samma sak. Det tar inte en dag, fortsätt kämpa, så ska du se att du når ditt mål! Och hon är idag skitsnygg, så jag ska nog lyssna på mig själv och fortsätta kämpa. Jag äter inte nyttigt och tränar inte bara för att gå ner i vikt, det är för att må bra också. Både kropp själ.


Kommentarer
Postat av: Emma

kämpa på! jag har märkt skillnad av att träna 30 day shred redan, men mest i hur mycket jag orkar än hur jag ser ut. Jag antar att skillnaden utåt kommer lite efter skillnaden på insidan. :)

2012-05-12 @ 10:53:14
URL: http://iamemma.webblogg.se/
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

sv: jag har ju som sagt tappat motivationen, men jag hoppas den kommer tillbaka ;) vad duktig du är ! :)

2012-05-13 @ 18:07:21
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0