Harry Potter and the Half Blood Prince

Såg den igår med Iz, Rebecca och Fridis :) Och ska även se den imorgon med Johanna och Fridis eftersom...
DEN VAR SÅ SJUKT BRA!! :D Jättebra verkligen :D Roligare men även mörkare och mycket mognare än de andra filmerna på något sätt. Riktig bra var den, men jag kan nog inte jämföra den så mycket med boken eftersom det var väldigt länge sedan jag läste den.
 Ron är ju bara så bäst men måste säga att jag tyckte Harry var så mycket bättre i den här filmen än de tidigare. Eftersom även Harry fick chansen att vara rolig, eller hysteriskt rolig skulle jag vilja säga XD Självklart är ju tvillingarna Weasley också mina favoriter, men de var ju tyvärr inte med så mycket i den här filmen... 
 Så, SE DEN om ni inte redan har gjort det! :D

Malfoy Luna Ron
Dumbledore Horace och hans elever
Snape, McGonagall Hermione, Ron, Harry

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh bra! XD Har hört så mycket om att den ska va rena besvikelsen.. men gillar du den så borde jag gilla den.. XP

2009-07-20 @ 19:58:25
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR; Tack ! Jag såg också harry potter här om dagen :)

2009-07-22 @ 17:21:23
URL: http://janinanaslund.blogg.se/
Postat av: Izzie

såg du den igen :P lyckost! gud den var såååå bra :)



Ron: ehhhh....I love her! HAHAHa :D

och

Harry: öhhhhh.... SIR??..... HAHAHAHA XD

2009-07-28 @ 16:01:46
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0