Peace and Love II

Fredag

Timbuktu


Först ut på Fredagen blev Timbuktu, jag är inget stort fan av hiphop men Timbuktu är så jäkla bra, charmig till tusen och gla :D Och Alla vill till himlen är iaf en av mina favorit låtar (av ALLA låtar) ! ;D

The Sounds

The Sounds är coola... Haha XD jag brukar inte lyssna på band med kvinnliga sångare men The Sounds är bra :D Önskar jag själv kunde klä mig som Maja Ivarsson, snyggt! Hit me, Painted by numbers och Living in America är mina favoriter! :D Tyvärr var vi tvungna att utrymma publikhavet ganska fort eftersom Iz började blöda näsblod :(

Iz, Anna Izzie och Anna Holm XD (inte jag...)

Lars Winnerbäck

Hmm... Vafan, tre spelningar på tre dagar?? Varför? Jag skulle gärna se Sugarplum eller Mando spela Igen och igen men 3 gånger? Lite onödigt tkr jag... Han har vissa bra låtar och jag ville speciellt höra en; Farväl Jupiter, jag gick nästan på hela första, lite på andra spelningen och lite mindre på sista spelningen, men fick jag höra låten??? Nej -.-

Mando Diao

Åhh vad bra! Fick värsta Beatles-känslan när de stod i motljus från strålkastarna i rött sken! :D Åhhhhhh, vad bra de var! Skitbra :D  Gloria, Dance with Somebody, Long before Rock'n'Roll (Play me some from 1954, before Mando Diao, Long befor Mando Diao! XD) Never Seen the Light of Day, If I Don't Live Today, Then I Might Be Here Tomorrow Åhhhhhhhhh, Vad braaaaaa!!!
If I Don't Live Today, Then I Might Be Here Tomorrow

Klicka på Bilderna för att komma till låtar med Banden; Skitbra låtar för att vara exakt! :D


Kommentarer
Postat av: Izzie

2009-07-05 @ 18:05:21
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/
Postat av: Izzie

Mando Diao!!!! Aaaaaaaa! I'm GONNA DANCE WITH SOMEBODY, DANCE WITH SOMEBODY, DANCE, DANCE, DANCE!!!! Å jag glömmer aldrig!!

2009-07-05 @ 18:06:23
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0