Peace and Love III

Lördag

Melody Club
Melody Club, Vilken energi killen har! XD Otroligt förvånad över hur många låtar jag kunde! Haha :P jättekul att se :)

Miss Li
Jag upptäckte tyvärr att Miss Li är bättre på skiva än live, eller som förra året på en mindre scen :) hon är bra, rikttigt bra, men kanske inte just då just där :\

Sugarplum Fairy

Och så bandet närmast mitt hjärta, haha :D älskar dem och de var skitbra!!! Åhh, vad jag sjöng (falskt och högt! XD) och Dansade (hoppade och trängdes XD) Lycklig är det enda jag kan förklara känslan efter konserten med! :D :D
Sugarplum Fairy are the best! :D
Tror de här killarna får ett helt eget inlägg till och med! :D

Håkan Hellström
Förr tyckte jag Håkan Hellström sjöng uselt och bara var en trend bland fjortisar, han har förändrats så otroligt i mina ögon efter Peace and Loves sista konsert. Han är skitbra, han har en annorlunda röst, men vafan, jag har hört värre! Men det bästa är att han är så ÄKTA, han gömmer sig inte bakom någon sorts fasad utan han gör sig grej och han gör det bra! Den konserten var en perfekt avslutning på ett skitbra Peace and Love! :D Det var endast jag och Izzie som var där av vårat gäng, men vad gör det, vi hade kul ;D
Jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

 konfetti på Håkan Hellström!

Klicka på Bilderna för att komma till otroligt bra låtar med de olika banden! :D

Kommentarer
Postat av: Izzie

ÅÅÅåå roligt!!!! Det var så himla kul att gå på håkan tillsammans med dej! xD

2009-07-05 @ 18:09:01
URL: http://danceamongclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0