:)

Fick en kommentar nyss om detta inlägg.



Kommentarern berör mig inte så mycket, men tycker det ändå är intressant att se hur folk kan reagera.

[Nykterist: person som helt avhåller sig från rusdrycker (KÄLLA)]

Sak samma vad det kallas? Nykter är jag, varför ska det inte heta nykterist då? :)

Och stolt är jag, just därför att jag aldrig har fallit för grupptryck eller liknande och druckit alkohol, men visst kan före detta alkolister också vara stolta nykterister.

Så nästa gång någon frågar om jag ska ha en cider, ska jag då säga; "Nej tack, jag är jag har aldrig varit full."?

Men roligt att du hittar något kul att läsa om på min blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Niclas

Hahaha vilken IQ somliga har!

Hur man än vänder och vrider på det så är man ju fortfarande nykterist om man håller sig borta från alkohol oavsett om man provat eller inte! :P

Men men, lite roligt var det ju, alltid kul att skratta åt människor som inte har en aning om vad dom talar om! :)

2010-12-07 @ 22:43:51
URL: http://kufuffin.blogg.se/
Postat av: Lynn-The Strange

What?! Klart man kallas nykterist om man håller sig ifrån rusdrycker, oavsett om man druckit förr eller inte...! Haha! Vilken puckad kommentar! XD

2010-12-07 @ 23:14:42
URL: http://thestrange.blogg.se/
Postat av: lovisa

vissa är ju helt åt helvete. bra att du står på dig och fortsätt att göra det!!

2010-12-09 @ 18:32:24
URL: http://lsomilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0