Julmat

Min tre favoriter på familjen Holms julbord:


Pappas potatissallad, den är gudomlig! Ni har inte smakat potatissallad, förän ni har provat denna!


Rullader? Hah, vet inte vad vi kallar dem, men goda är dem och det är jag som har gjort dem! ;) det är polarbröd, skagenröra och rökt skinka ihoprullat med tomater som dekoration ;)


Ägghalvor, med räkor, majonäs och kaviar. Jag får specialare utan äggula.. ;)


Detta är absolut ingen favorit, men det var första året som jag vågade mig på laxen, haha och det var inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara :P


Varmrätt; mammas kyckling och potatisgratäng! Gött som fan, synd bara att jag var alldeles för mätt för att orka med det, haha :(

Kommentarer
Postat av: Niclas

Jag hade nog bara fixat varmrätten xD

2010-12-25 @ 15:47:30
URL: http://kufuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0