Nicke Borg

Fy vilken bra bästa vän jag har :D Skulle hem till henne igår för att julpyssla lite och så får jag en tidig julklapp som överraskade mig till tusen! :D En biljett till igår kvälls spelning på Cozmoz! Nicke Borg med I AM SO ME som förband :D Hade funderat på att köpa en biljett själv, men har lite ont om pengar...

Det var jättemysigt, soffor och ljus, akustiskt och intimt, haha. Var inte så mycket folk där, men det var trevlig stämning ändå :) I AM SO ME är bra och Nicke Borg är väldigt bra och trevlig för den delen också! Är det konstigt om man ställer sig och fotar ljusstakar istället för att gå fram och prata med en grymt bra artist? Hah, ja så går det när man är blyg! ;)

Som vanligt så är bilderna tagna av mig och tillhör då också mig, se men inte röra :)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0