Billy Talent

10-02-06 var jag och min vän Johanna iväg till Stockholm för att se Billy Talent live! Det var grymt! Vi stod nästan längst fram, till vänster. De var såååå bra, bättre än väntat till och med! Energin var grym och jag kunde sjunga (skrika snarare) med i varenda låt! Men allt som är så bra måste ju också ha några negativa sidor (tyvärr) och det var ett par fulla fjortisar och långa killar som stod framför en... Haha, men annars var det sjukt bra, men jag gillar inte dessa regler att man inte får ha med systemkamera på konserter!! Hatar det faktiskt! Är det någon som kan ge mig ett bra svar på varför det är så?? Jag har ju bara en system :'(

Jaja, Johanna hade i alla fall med sig sin (überbra) digitalkamera och hon tog många (jättebra) bilder. Här är några av dem, redigerade av mig:

01

02

03

04

05

02 Anna + Johanna

Kommentarer
Postat av: Emma

Konserter är bäst! Efteråt vill man bara ha MER! :D

2010-03-01 @ 18:29:44
URL: http://iamemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0