Carl Norén

Igår kväll var jag och tre kompisar på cafe Caoz här i Borlänge och lyssnade på Carl Norén från Sugarplum Fairy. Han är jättebra, verkligen :) Snygg med... Haha ;) Hade inte lyssnat så mycket på hans solomusik innan, men det gjorde ingenting, som han sa, så skulle vi se på det som när man lyssnar på en platta för första gången.

Det var inte så mycket folk, men enligt mig lagomt :) Det var ju på ett café inte globen, haha ;) Mysigt och jättefint :) Längtar tills hans skiva! Han ska tydligen spela in på Måndag och det tar väl ett par månader innan den kommer ut. :)

Efter hans spelning, så ville Malin ha ett kort på henne och Carl, så efter lite tjat ställde jag upp med att vara fotograf, själv ville jag inte vara med på kort, eftersom jag inte gillar att vara framför kameran, bara bakom och så är jag superblyg och feg när det gäller snygga, gryma musiker.. Haha ;D Men efter att jag hade tagit kortet på Malin, frågade Carl om inte jag också ville ha ett kort, jag fick tunghäfta och så sa han; kom igen, du kommer ångra dig och fem år annars ;)

(mobilbilder!)

Myspace


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tacktack :))

2010-02-05 @ 23:41:17
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: julia

hej, hoppas att allt är bra med dig idag :)

2010-02-07 @ 10:49:29
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :D

2010-02-09 @ 15:49:49
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0