Peace & Love - Billy Talent

[Bilderna är tagna och redigerade av mig, kopiering är ej tillåten, se men inte röra.]

Åh. Fy. Fan. Vad. Bra!

Jag vet inte vad jag ska skriva... Billy Talent betyder mycket för mig och andra gången jag ser dem live är på sommarfestivalen i min egen stad, hur underbart är inte det?!

Även om jag saknar många låtar i deras konsert och egentligen önskar att de skulle spela ALLA låtar och fortsätta! Så förstår jag att det inte är möjligt, men är vääääldigt nöjd med årets festival, mycket tack vare Billy Talent!

På konserten i Februari lovade de att komma till baka snart och det gjorde de, detta lovade denna gången med! ;D

SPOTIFY















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0