Peace & Love - The Ark

[Bilderna är tagna och redigerade av mig, kopiering är ej tillåten, se men inte röra.]

The Ark är jag faktiskt inte ett så stort fan av, har helt enkelt inte fastnat för dem. Blandade känslor om konserten, hehe. Jag hade enormt ont i ryggen, knäna och fötterna (Fan, när man är 18 ska man väl va piggast i livet?? Säkert fotbollens fel och mammas gener.. Jaja) men det var roligt när de spelade låtarna man kände igen, för dem är det rätt mycket energi i och the Ark är faktiskt är riktigt bra liveband.

Johanna, en av mina bästa vänner är ett riktigt fan och tycker riktigt synd om henne, eftersom vi väntade rätt länge på the Ark och ca. 15 min innan deras konserts start så kommer en fet, full, rökande, respektlös bitch och armbågar sig längst fram, mellan johanna och en annan tjej. Idiot.

"It takes a fool to remain sane!"








Kommentarer
Postat av: Felicia

sv;Tacktack! :)



Fin blogg du har!

2010-07-10 @ 23:57:50
URL: http://fjfoto.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch vad jag hatade henne! :(

2010-07-17 @ 13:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0