Peace & Love - The Hives, Europe

[Bilderna är tagna och redigerade av mig, kopiering är ej tillåten, se men inte röra.]

Dessa band för dela inlägg :)

The Hives har jag bara hört talas om, att de är så fantastiska live och det jag såg av deras konsert så stämmer det :) Howlin' Pelle är över hela scenen, flörtar med publiken, hoppar och studdsar och sjunger :) sjunger är väl rätt självklart... Dessutom är han söt ;) Haha. Musiken har jag lyssnat lite på i efterhand, det är bra, men ingenting som har fastnat riktigt.

Europe, ja, de gamla rävarna. Det var coolt när de spelade de gamla (och nya) låtarna man kände igen, men det var inte riktigt lika bra som jag trodde det skulle vara. Roligt när trummisen gav sin dotter som fyllde 18 ett tal :) Tänk om ens pappa var rockstjärna (typ) hehe ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0