Peace & Love

Imorgon Onsdag börjar det! :D Peace & Love festivalen i min hemstad Borlänge!

Dessa band är några av de jag har tänkt mig se :)

Onsdag:
Carl Norén
MIKA


Torsdag:
A Day to Remember
The Kooks
Biffy Clyro
Hoffmaestro & Chraa

Fredag:
BILLY TALENT!!!!
Nicke Borg
Marigold
The Ark


Lördag:
Crashdïet
High Fidelity
Johnossi
Mando Diao
I am so me


Mando krockar tyvärr med Äppelbo-bandet Less than Four, annars hade jag gått på dem också. Kameran som jag fick i 18års present ska självklart med! :D Men tycker det är så värdelöst att man inte får ha med systemkamera in på festivalen och alla andra konserter...

Jag kan som jag brukar säga, inte säga att jag aldrig vinner något... Jag vann nyss en biljett till nästa års Peace & Love! :D Hehe ;)



Collage gjort av mig, alla bilder förrutom bilderna på Billy Talent är tagna av mig, bilderna på Ben och Ian är tagna av Johanna.

Kommentarer
Postat av: Ante

Tack så mycket Anna! :)

Har själv börjat gilla den där stilen på bilder, lite matt känsla..

2010-07-02 @ 09:50:23
URL: http://openclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0