Fullt upp

Anna Holm är just nu en väldigt stressad tjej in need of sommarlov...

26/5 - Hjälpt ett par kompisar med ett projekt. Ska snart på träning.

27/5 - Magnus Betnér på Maximteatern :)

28/5 - Carl Norén på P&L cafét, Hjälpa en annan kompis med ett projekt.

29/5 - Jag blir 18! Fira med familjen på dagen, ett par kompisar på kvällen.

30/5 - Träning och mer firande av mig inplanerat.

31/5 - Dan Anderssons stuga med klassen. Match på kvällen.

1/6 - Uppsats i Sam ska in + redovisning.

2/6 - Träning på kvällen

3/6 - Foto och franskaprov. Ska ha läst ut bok + redovisning av den.

4/6 - Matteprov. Åker till Göteborg på kvällen.

5/6 - GREEN DAY.

och så här fortsätter det ungefär till 11/6, då det är skolavslutning. På denna tiden ska jag dessutom hinna plugga både skola och till körkort plus att jag har bröllopsbilder från ett fotouppdrag kvar att redigera (massor) och jag vill gärna ta det lite lugnt också... suck, men det är inte bara tråkiga saker på schemat, men jag är en tjej som vill ta saker med ro.

Dessutom, när sommaren väl kommer (så kommer jag ha massor av tid, men) har jag inget sommarjobb att tjäna några pengar på, som jag verkligen behöver till den kommande hösten (och till själva sommaren)...

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack goding ;D pysslas med på helgstarten?

2010-05-28 @ 13:04:27
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0