Högskoleprovet

Igår gjorde jag högskoleprovet för första gången, det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara, men det var riktigt svårt! Haha ;) Vi få se vad jag får för poäng... Jag tror jag fick 60% rätt, efter att jag skrev ner mina svar och rättat efter internet, men jag kan ju ha räknat fel :P Kollar jag förra årets normeringstabell så har jag då 1,1 poäng.

Men andra gången gilt kanske ;) blir en gång i vår också.

Dumt av dem att ge oss ett prov som inte räknades... De gav oss ett "test"prov för att kolla hur de ska utforma nästa prov typ. Gillas inte!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Men 60% är ju inte fy skam :)

2,0 i vår då? ;D

2010-10-24 @ 21:24:58
URL: http://kufuffin.blogg.se/
Postat av: Karina T

Men 1,1 är ju hur bra som helst!!:) Vad duktig du är!!!:D



sv: tack!:D Tycker jag också:D



2010-10-25 @ 10:36:05
URL: http://kto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0