Big Ben

Jonathan har tennis varje morgon denna vecka, så imorse var det bara jag och Caroline, vi lekte en stund och medan hon lekte själv försökte jag mig på att dammsuga... HAHA. Det gick inte. Först får jag inte i kontakten, sen får jag inte ner handtaget, sen ville den inte suga upp smuts och tillslut la den av helt... Lite som en bångstyrig häst. Så den sysslan struntade jag i.

Hittar rätt bra här nu, tummen upp för det! (Seriöst, jag gör tummen upp hela tiden här... Då slipper man säga något som kanske kommer ut helfel, haha)

Eftermiddagen spenderades mest med att bygga en papp-Big Ben. Det var krångligt... Och det jobbiga var att det man krånglade med i en evighet inte ens syntes i slutresultatet... Jaja

Idag var första gången jag gjorde en hel måltid till dem, det blev pasta and gammon with peas, alltså makaroner med kassler och ärtor... Det gick bra och det som är bra, eller helt underbart med köket är att de har högtalare som man kan koppla in dator eller iPod till exempel = Musik! :D Och då blir allt roligare :) Annars gör matlagning mig ganska väldigt uttråkad..



Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack :D

2011-09-01 @ 15:18:55
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Ball bild =D

2011-09-01 @ 20:52:20
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0