Nörd

I'm nerd.

När det gäller film så är jag garanterat en nörd.. Även om de säkert finns de som är värre än mig! ;)

And here's why:

Pirates of the Caribbean: Trilogy Collector´s DVD & Pirates of the Caribbean: the Curse of the Black Pearl Soundtrack



Johnny Depp, en illustrerad biografi av Nick Johnstone


Avatar; Extended Collectors Edition


Titanic; Deluxe Collectors Edition & Biljett till en Titanic utställning som hölls i Stockholm




Harry Potter; Film Wizardry






Lord of the Rings; Extended Edition




Lord of the Rings är min käraste ägodel. Som jag har väntat, men nu är den min!
Harry Potter boken köpte jag i London och den är också ett av det bästa i min samling!
Titanicboxen är även den en av mina favoriter :)

Självklart är alla delar i min "samling" en viktig del och jag hoppas att den kommer växa med tiden :)

Mitt tidigare inlägg om film & extramaterial

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0