Rainy day

Var in till Cambridge idag igen. Jag lämnade av barnen på deras camp och sedan tog jag mig en promenad inne i staden och idag hittade jag alldeles utmärkt! (I alla fall mycket bättre än i onsdags..) Köpte lite saker bland annat en pin till min väska och en stor tröja att sova i :) Det regnade ganska rejält idag, men det gjorde inte så mycket, det var mysigt att gå omkring bland de häftiga husen och helt fantastiska universiteten (som inrriterande nog är off limits för oss som inte är elever, eller på annat sätt har tillåtelse att vistas där).

På vägen till camp så använda jag GPSn som jag får låna, men när jag skulle hämta barnen igen vid dagens slut så struntade jag i den och det gick utmärkt! :D Hehe, jag hittar i Cambridge! (relativt bra..) Helt fantastiskt, jag som inte ens hittar i Växjö (där min mamma bor och jag har besökt några gånger).

Igår, var det en vecka sedan jag flyttade hit :) Känns bra.









Har en riktigt jobbig huvudvärk, så nu ska jag lägga mig i sängen med min nyinköpta choklad och ett nytt nummer av Empire (the world's biggest movie magazine) och sen ska jag sova. God natt!

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad fina bilder :D

2011-08-26 @ 22:46:07
URL: http://bonesseries.blogg.se/
Postat av: Emma

meh, synd att man inte får gå in på universitetsområdet för att titta på brittiska skolpojkar ;O

2011-08-27 @ 18:22:10
URL: http://charmedsisters.blogg.se/
Postat av: Niclas

SV: Ja det händer vääääldigt ofta.. :O

2011-08-27 @ 18:26:11
URL: http://kufuffin.blogg.se/
Postat av: Fanny Brossberg

Riktigt fina bilder Anna!! Hoppas du har det bra! :)

2011-08-28 @ 22:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0