Thank you dad!

Idag fick jag ett paket! :D Innehållet var en mobil och två chokladkakor! :D Happy face! What!? en ny mobil tänker ni kanske, men nej, det är min gamla mobil (Sony Ericsson T650i), som jag hade innan min HTC. Jag gillade verkligen den, fast den var lite knepig mot slutet, men i alla fall. Pappa skickade den eftersom jag frågat om han kunde det, eftersom jag inte gillar min mobil jag har fått låna (Nokia 2310)... ;)

Vi var till banken idag igen, men till en annan bank och idag gick det bättre, har fixat ett konto och så. Eftersom Helen redan är en kund där och hon "bjöd in mig" typ, så fick vi båda välja en varsin present. En hotellnatt, ett spabesök eller en ettårspremuneration hos Lovefilm, Helen tog det sistnämna och jag det första.

Annars har jag spelat ping-pong med Jonathan och Just dance (Wii) med hela familjen.




Kommentarer
Postat av: Niclas

Den Nokian kan du nog ta med till antikrundan ;)

2011-08-27 @ 19:30:17
URL: http://kufuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0