The Orwell fair

Den typiska engelska saken vi var på idag var en slags marknad, med en massa spel man kunde spela, som "crazy golf" (som jag spelade mot Jonathan och förlorade... Haha), tennisspel, "splat the rat" och en massa annat som jag inte kommer ihåg. Det sista vi gjorde innan vi åkte hem igen, var att se en trollerishow för barn ^^

När vi kom hem var det dags för körövning igen och det gick riktigt bra, bättre än igår och jag körde ganska mycket längre idag, så jag börjar bli ganska säker på att körningen kommer gå bra, även om det kommer ta ett tag att komma upp i de rätta hastigheterna... ;)

Nyss såg vi alla en film "Arthur and the great adventure", faktiskt inte så dålig ;)


Vi blåste bubblor idag också, en av presenterna de fick av mig ^^


Hoppborgen på the Orwell fair




Andrew och Jonathan i Vatten bollar på the Orwell fair

Kommentarer
Postat av: Filiz

Superbra blogg!! Du verkar ha jätte skoj:)

2011-08-21 @ 10:35:20
Postat av: Emma

coolt! :D

2011-08-21 @ 10:49:03
URL: http://poweroffour.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh sånna bollar är jätte roliga :D

låter som du har jätte kul :)

jag tycker du är väldigt duktig som klarar av att köra på vänster sida :), skulle aldrig falla mej in (kanske om jag hade en automat) fast ne, verkar vara för komplicerat ;)

2011-08-21 @ 14:11:27
URL: http://emmabl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0