P!nk

Pink är jäklig cool hon. Går sin egen väg, driver med allt och alla, inklusive sig själv! Självdistans och humor. Hon gjorde So what när hon gjort slut med sin man och i låten sjunger hon "I'm just fine, And you're a tool, So, so what, I am a rock star" och i videon är hennes ex med, vilket tycker jag är helt underbart och själv beter hon sig som en femåring. Haha, älskar verkligen videon. Jag gillar inte partymusik, men om jag ska lyssna på något i den stilen så är det P!nk som gäller.



Tycker Stupid Girls-videon är klockren den med, där hon bland annat driver med Paris Hilton, lite diskret sådär ;)



Det är licksom lite skillnad på P!nk och alla de andra kvinnliga artisterna, som Britney och Rihanna som bara åmar sig och ska se så sexiga ut som möjligt och videon har absolut ingenting med låten att göra... Då skäms jag skäms för den kvinnliga rasen så att säga...

Kommentarer
Postat av: moa

Svar; Åh, vad glad jag blir! Tusen tack söt! :)

2011-02-26 @ 11:01:31
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Emma

Pink är cool, men jag gillar hennes tidigare låtar mer, speciellt från skivan Try This! :) Gwen Stefani är min favorit, fast det är ju iofs partymusik, fast bra sådan... ;) Annars gillar inte jag heller blipblopmusik, men Britney var ju min barndomsidol, så hon får hänga med lite på sidan av, hehe :P

2011-02-26 @ 14:00:17
URL: http://iamemma.webblogg.se/
Postat av: william

pink är såååå bra:D

2011-02-27 @ 12:29:46
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0