Projektarbetet

Så här blev mitt och Elins häfte att se ut. Vi gjorde ett häfte med recensioner som vårt projektarbete.



Det var en del hårt jobb, men vi har haft riktigt roligt på vägen :) Vi gjorde häftet för hand och tillverkade ungefär 25 stycken som vi delade ut i klassen.

Filmer och böcker som jag recenserade:
Lord of the Rings
Pirates of the Caribbean
National Treassure
The Prestige
Across the Universe
Avatar
She's the man
Häxa (Celia Rees)
Pirater! (Celia Rees)
Om jag kunde drömma (Stephenie Meyer)
Slumdog Millionaire (Vikas Swarup)
Marley & Jag (John Grogan)
Varför växer gräset (Hallberg + Kull)
Allt för min syster (Jodi Picoult)

Filmer och böcker som Elin recenserade:
Sherlock Holmes
The A-team
Life of Brian
Alice in Wonderland
The Illusionist
Constantine
Accepted
19 minuter (jodi Picoult)
Eldens hemlighet (Henning Mankell)
Flickan från Ovan (Alice Sebold)
The Host (Stephenie Meyer)
Saknad (Meg Cabot)
Fördömd (Johanne Hildebrandt)
Änglar och demoner (Dan Brown)

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Tack! :)

Allt bra?

2011-03-12 @ 17:45:46
URL: http://lillaskrollan.blogg.se/
Postat av: mathilda

fin blogg! följa varandra på bloglovin? kram =)

2011-03-12 @ 20:05:23
URL: http://baratilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0