Christmas Dinner

Kom nyligen hem från en julmiddag med laget. Ja, i November, är det något fel med det eller?? Italienskt också ;) Jaja, poängen är väl att man umgås! Det hela började klockan åtta på "Palazzo", en restaurang i Royston, men en del hade varit på en bar och tagit några drinkar redan innan det. Det fick bli en pizza och jag var riktigt hungrig, hade bara ätit två mackor till lunch för att se till att jag skulle vara lägligt hungrig till middagen. Tror ni jag orkade äta hela pizzan? jag åt hälften... Väldigt trevligt att träffa alla, men jag som inte hör så värst bra, hör verkligen inte bättre när man går ut och det pratas högt och mycket, med allt och alla och musik spelas dessutom... Blev bara värre när vi lämnade restaurangen och fortsatte till en pub... Men nicka och le brukar fungera ;) Det blev en till pub efter det, men sedan passade jag på att ta sällskap med två av mina lagkamrater därifrån för annars skulle jag inte kunna hitta min bil igen!

Träffar dem igen på söndag, för då är det matchdags! :)

FYI. Britter är trevliga ^^

Lördag imorgon! Trevligt :) blir nog en trip in till stan som vanligt :) Vi får se :)



Kommentarer
Postat av: Emma

sv: ja det hade jag verkligen :) tack igen :)

2011-11-26 @ 12:43:36
URL: http://emmabl.webblogg.se/
Postat av: Emma

Fin bild! :D Jag kan tänka mig att britter är ärligt trevliga. Amerikaner kan vara ganska fejktrevliga ;)

2011-11-26 @ 18:05:50
Postat av: Niclas

Halv pizza bara? :o jag måste oftast äta en och en halv för att bli mätt xD

2011-11-26 @ 21:25:05
URL: http://kufuffin.blogg.se/
Postat av: moa

Fin bild! :)

2011-12-01 @ 22:00:51
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0