Sunday with Emmy

Inget toppar väl London, men vi hade en riktigt bra söndag ändå :) Vi hade en plan för dagen och det var att se Royston Ladies möta Norwich i Royston (Jag tränar med Royston), men innan det så stannade vi på "Phillimore's" och åt en traditionell engelsk frukost. Tyvärr förlorade Royston med 2-1, men vi fick se ett mål i rätt riktning i alla fall! :)

Efter matchen stack vi hem igen och lekte lite med Jonny och Caroline för att sedan åka in till Cambridge för att äta middag. Det fick bli Nando's, kycklingresturangen jag besökte med pappa för första gången när han var här för ungefär en månad sedan (och denna resturangen åt jag och Emmy de följade två dagarna också..). Efter en väldigt god middag så kände jag att jag inte riktigt ville åka hem än så jag visade Emmy vägen till Grafton center och där finns en biograf och det blev vår nästa sysselsättning, att vänta i tre timmar på nästa film vi ville se... Haha. Det gick en hel del filmer, men inte så många som vi var intresserade av, så när vi velat fram och tillbaka i en timme så bestämde vi oss för "the Help" och då var det bara två timmar kvar ;) Tiden gick ganska fort faktiskt :) det är inte första gången jag gjort något liknande, haha. Gjorde samma sak med Elin i Stockholm i sommras, men då var det Kung Fu Panda 2 vi skulle se! ;) Så vi var inte hemma förän ett på natten.


I Royston på fotboll, som ni ser var det många som var där och tittade...


Royston har bollen i försvaret


På väg till Nando's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0