A day home with Jonny

Jonny har varit hemma sjuk idag. Hostar illa och har en infektion i örat. Han har varit väldigt pigg dock så det blir nog skola imorgon. Skönt tycker jag, för jag har lite saker jag måste göra och han har varit väldigt rastlös hemma idag! Det var inte så bra tajming att han blev sjuk nu, eftersom jag har en hel del bilder som jag måste redigera tills imorgon! Så det är det jag gör nu (ja, när jag inte skriver detta...).

Ja, jag sitter i ett av 6 rum i huset, med två stycken som pratar väldigt mycket för dem själva. Haha. Men det är socialt antar jag ;)

Jag har vanligt vis inte så mycket bacillskräck... Men när ett barn är sjukt, men rinnande näsa, hostar slem och så vidare och samtidigt är ganska kramsjuk så blir väen jag lite rädd att jag snart är lika sjuk jag... Haha, men inte så seriöst :) Men jag har sagt åt Jonny att tvätta händerna ett antal gånger idag...

För ett år sedan befann jag mig i Mora, Minnesota USA... Jag saknar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0