Beautiful Autumn Days

Igår var jag in till stan igen, vädret var helt underbart! Det var väldigt mysigt att gå omkring på Cambrigde gator i min nyinköpta stickade tröja medan solen värmde och musiken strömmade från min hörlurar :) Jag fick en hel del saker köpt idag med, det är både positivt och negativt... haha ;) Köpte bland annat en väska som jag kan ha när jag ska på fotbollsträning, det är inte så proffsigt att komma med en plastpåse tycker jag... ;)

Det var väldigt mycket folk inne i stan dock. Det pågår en omröstning om vem som ska bli nästa chancellor of Cambridge University (Som jag har försått det..) + att vädret var jättebra + att det var lördag bidrog nog till att det var så många människor där! Jag gillar inte direkt när det samlas så många människor på ett ställe, det jobbigaste var när jag skulle hitta något att äta :(

Det var en väldigt trevlig dag i alla fall, även om den slutade med huvudvärk... ;) Idag vaknade jag upp utan huvudvärk i alla fall! Vi åt en god lunch, Roasted lamb and potatoes with gravy and veggies :) sedan åkte de fyra gästerna (James & Imogen och deras två barn som har samma ålder som Jonny och Caroline) som har varit här i helgen hem, men snart kom nya gäster, Joanna, tjejen som var Au pair här innan mig och hennes kompis. Konstigt att prata svenska igen helt plötsligt! ;) (Joanna är också från Sverige, hennes kompis är dock från Tyskland).

Nu har alla gäster åkte hem och imorgon är det måndag. Bara så alla vet... ^^















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0