Still Ill

Yes, fortfarande sjuk, men jag mår bättre än igår, det var ett rent helvete, speciellt natten. Fick ingen sömn alls, för när jag väl somnade (två gånger) så var det bara någon minut för jag vaknade hastigt upp av att jag inte kunde andas! Det var en väldigt läskig känsla, för det var inte så att det var tätt i näsan som gjorde det, jag kunde inte andas geonom varken munnen eller näsan! Jaja, det gick bra och jag är på väg mot friskare tider! Helen och Andrew har varit väldigt schysta under den här tiden och underlättat så mycket de har kunnat.

Men nu kan jag sova i alla fall och det är viktigt. :)

Jag har i alla fall lyckats rädda en del av mitt innehåll jag hade på min externa hårddisk! That is good news, men en del är gone forever.. För er som råkat radera något av misstag eller hamnat i samma situation som mig, så tipsar jag om Recuva. Det är gratis och det fungerar, men det tar en jävla lång tid, men det är det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0