This is Halloween

Halloween närmar sig och idag hade barnen skola en tävling om snyggast pumpa. Så igår karvade jag och barnen två pumor så att de kunde delta i tävlingen. Det blev inga mästerverk direkt, men det blev pumpor med stjärnor till ögon! Dock upptäckte jag när jag kom fram till skolan i morse att många går in ganska rejält för denna tävling... Haha. En del var riktigt häftiga, men de såg ju inte direkt ut som en åttaåring gjort dem... (å andra sidan var det ju jag som använde kniven på våra pumor också, men de designade dem själva!) Jaja :) Vi hade det riktigt mysigt när vi gjorde våra pumor och lyssnade på "The Nightmare Before Christmas" soundtracket. ^^

Dagen har jag spenderat i stan. Köpte en del trevligt och läste min bok på ett fik medan jag drack varm choklad med mini-marshmallows och grädde! Det är faktiskt lite mysigt med höst måste jag erkänna, i alla fall när det inte är fullt så kallt som hemma i Sverige! ;)

I tisdags efter fotbollsträningen så fick jag en träningsoverall :) fick. Mycket trevligt :) Kul när man kommer tillbaka till Sverige och det står Royston Town FC Ladies på ryggen när man tränar ^^


Kommentarer
Postat av: Agnes

Åh, Russell Brand! Du får berätta hur den var sen!

2011-10-21 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0