Visitors

Har varit lite halvt ledig de senaste dagarna. Eftersom barnens farföräldrar och faster har varit här på besök och de har tagit dem till skolan och aktiviteter osv. :) De har frågat om det är okej med mig och jag svarade självklart ja! haha. Det tråkiga är dock att igår och idag morse så var jag väldigt trött och fick verkligen pusha mig själv för att komma ur sängen, ni vet hur det är och när jag väl har gjort det så är den svåra delen över, men när jag kom ut i köket så sa de att de ville ta dem till skolan, trevligt såklart, men de kunde väl ha sagt det lite tidigare! ;)

Igår var jag på fotbollsträning, sjätte gången tror jag. Var inte 100% frisk än, men eftersom vi bara tränar en gång i veckan så vill ja inte missa en träning! Det är höjdpunkten på veckan för mig! :D Var och kollade när de spelade match i Söndags, men de förlorade tyvärr igen.

Vill passa på att gratulera min kära syster som tog körkort igår! Grattis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0