Why, what, who?

Who is he? why is he doing that? What is that? What's it for? What is happening? When are they coming? Are they goddies or baddies?

Att titta på film med Jonathan är värre än att titta på film med Elin! Haha, nej Elin jag älskar att titta på film med dig! (du var värre förr! ;) ) Jonathan kommenterar allt som händer. Inte bara film, om man spelar fotboll eller bordstennis är det samma sak! Han skulle bli en bra sportkommentator i framtiden :)

Vi har tittat på första Star Wars filmen ikväll, Star Wars IV. Jag är inget fan av de filmerna, men jag tänkte ge dem en andra chans ;)

Lika bra väder idag med, börjar det bli tjatigt? ;) Inte för mig i alla fall! I'm loving it! Har gått på en promenad, gick mest i skogen för där fick jag en del svalka! ;)



Kommentarer
Postat av: Sandra T ♫♪

härligt tjejen! :)

2011-10-03 @ 19:12:26
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: - Swedish Source Of The Secret Circle

Hejsan



Gillar du serien The Secret Circle? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-10-03 @ 20:28:22
URL: http://thesecretcircleserien.blogg.se/
Postat av: EMELIE - live the fkn life

sv; meeeen :( :( ah det var ju synd. Fräösten jag ska boka Peac & Love biljetter tills sommaren 2012 då, vart är det man bokar dom biljetterba ? :D

kram

2011-10-03 @ 20:44:43
URL: http://thisemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0