28°C!

Dagens väder blev ännu bättre än gårdagens! 28°C i skuggan! Helt underbart! Även om det var fint väder, så slösade jag en tid inne, med att se the Black Swan. Den var... helt okej, inte helt suverän och inte värdelös. En film som däremot är värdelös som jag sett nyss, är Another year. Den hade potential och intressanta karaktärer, men det kändes som att filmen tog slut i mitten av handlingen... Det var väldigt enerverande. Jag antar att det är det som är grejen med filmen, ett år som alla andra, det händer saker men livet går vidare. Men när det är så, är det inte värt att göra en film av...

Tog en liten kort promenad i alla fall, hittade lite fler allmänna stigar :) Har också försökt rädda innehållet på min externa hårddisk... Den beslutade sig för att krasha lite sådär, vilket gör mig ledsen i ögat... Om det är någon som har något trevligt tips på recovery-program som är gratis och som fungerar, tveka inte att kommentera detta inlägg!











Kommentarer
Postat av: Niclas

http://www.softwarepatch.com/software/filerecovery.html



Det programmet är gratis och bör kunna rädda en del iaf :)

2011-10-01 @ 00:30:21
URL: http://kufuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0