English Breakfast

Som jag sagt tidigare är pappa här (24-28 September) och här kommer ett inlägg om vår dag (26 September).

Pappa följde med in när jag skulle lämna barnen på skolan och sedan fortsatte vi in till Cambridge. Vi började dagen med en riktigt klassisk engelsk frukost. Jag åt allt, till och med svampen och bönorna (och kan till och med säga att det var gott!), jag åt dock inte äggulan...

Vi forsatte med att gå på Cambridge gator och shoppa som det så fint kallas. Pappa fyndade skor, jeans och solglasögon, jag köpte ett par böcker (jag har börjat läsa väldigt mycket nu förtiden och böckerna tar slut alldeles för snabbt...) Vi gick en hel del i Cambridge så våra fötter var ganska ömma när vi runt tre tiden körde för att hämta barnen från skolan. Sedan direkt hem för att göra oss iordning för kvällens äventyr! Norwich - Sunderland, i Norwich. Så vi tog bilen dit och såg matchen, det ska kanske tilläggas att vi höll oss hungriga ett bra tag på frukosten och de första vi åt efter det gjorde vi i Norwich utanför arenan, vilket blev en varsin hamburgare, detta var runt sjutiden!

Det hade hänt en olycka på A14, vilket betyder att vi fick krypköra i några miles... Då blev jag lite nervös att vi skulle missa matchen! men det gjorde vi inte! :)

Mestadels har vi haft sol och väldigt trevligt väder idag, men i morse regnade det lite, men vi blev inte så blöta. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0