25°C

Nu är pappa tillbaka i Sverige, vi har haft en riktigt bra vecka, men tyvärr gjorde hans besök så att jag fick lite mer hemlängtan... Men den minskades ganska snart eftersom att termometern har stått på 25 grader i skuggan och himlen har varit alldeles blå idag ^^

Igår var vi in till Cambridge en kort stund, bland annat för att pappa skulle skicka ett par skor med posten, för att undvika övervikt i sitt handbaggage och för att hitta något gott att äta och det gjorde vi! :D Nando's, en mexikans restaurang skulle jag vilja kalla det, med fokus på kyckling. Det var gott, annorlunda och trevligt. Så nu vet jag vart jag ska ta alla mina framtida besökare! ;)

Efter vår tripp till Cambridge åkte vi för att hämta barnen från skolan, vi lät de vara kvar och leka lite, medan vi satt i skuggan och njöt, vi hade lika fint väder igår! ;) När vi kom hem fick jag ett litet break från mina vanliga sysslor eftersom pappa tog över lekandet med barnen! Kul för mig, kul för barnen och kul för pappa! :)

När det blev kväller var det dags för mig att åka på fotbollsträning och pappa bestämde sig för att följa med så att han kunde hitta någon pub att sitta och vänta på, han såg dock de sista 20 minutrarna av träningen, vilket var lite kul. Min pappa har missat max 10 matcher under hela min tid som fotbollsspelare och jag har spelat i 10 år! Han kan ju inte se matcher som jag spelar här (har inte börjat göra det än, men kanske inom sinom tid), men han kunde i alla fall se mig spela lite på träningen. :)

Vart tog September vägen!? Om några dagar är det Oktober! och snart fyller lillasyster Emmy 18!

- Tack för att du kom och hälsade på pappa, jag har haft jättekul och jag älskar dig! -


Vackert väder i Cambridge.


Kyckling och chips från Nando's








Fina pappa :)




Playing "Sorry"


Fotade lite idag, för att försöka visa hur fint väder jag haft ;)






Kommentarer
Postat av: malin

riktigt fina bilder :)

2011-12-30 @ 07:55:17
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0