A Great Day

Har haft en riktigt bra dag idag! Det har regnat lite, men mest har det varit varmt med solsken :) Dagen har spenderats inne i stan. Idag hade jag med mig pengar... Haha, så det blev lite farligt, finns så mycket trevligt att köpa här ;) Var in på Primark och där köpte jag ett par solglasögon för £1! De är nästan identiska med mina gamla, men de gamla (som jag köpte för över 200kr...) är snea och glaset är rispat m.m. De nya sitter mycket bättre och skyddar mot UV-ljus vilket de gamla inte gjorde, so far, so good! ;) Köpte också första säsongen av "the Big Bang Theory" för £9 på Fopp! (Till er som inte ser på the Big Bang Theory: GÖR DET!).

Idag använde jag en sådan där röd telefonkiosk! Jag har hittils använt en mobil med kass täckning, ingen alls närmare bestämt. Så idag slösade jag 12 kr på att lämna meddelanden på Andrew och Helens mobiler och det betyder ungefär 5 sekunder långa meddelanden! Ganska störande, så dem rekomenderar jag inte.. De är fina att se på, men det är tur att jag har fått en ny mobil idag! :) (att låna när jag är här alltså).

Det låter kanske inte som en jättebra dag :) men jag har känt mig glad och det är det som är viktigt.



Vänster - Nya, Höger - gamla


Kommentarer
Postat av: moa

svar: men tusen tack sötnos!

2011-09-18 @ 01:10:46
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Emma

vad har du fått för mobil? :)

2011-09-18 @ 10:56:06
URL: http://bonesseries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0