Star radio

Star radio är den radiokanalen som jag kommer bäst överens med här i GB. Har dock bara testat tre... De två andra är Kiss och Heart. Trevliga namn har de i alla fall ^^ och dessa kanaler spelar nästan bara musik, med några få pauser med reklam och någon som säger vad som nyss spelats, väldigt skönt tycker jag! Star spelar ganska blandad musik och då menar jag blandat, inte som Rix FM påstår att de blandar nytt med gammalt, Star gör det faktiskt. Just nu spelar de till exempel; Help av the Beatles. En hel del ABBA spelar de faktiskt... Kiss och Heart spelar mest ny musik, vilket är Jonathans grej, så fort det kommer en låt av popdivor som Beyoncé, Katy Perry eller Britney Spears tex så vet han precis vad det är och sjunger glatt med och jag önskar att bilen hade CD-spelare så man kunde välja musiken själv... Haha.

Idag lämnade jag av Jonathan på tennisen för sista gången och efter det tog jag mig en promenad i Cambridge, underbart väder idag också så det var väldigt trevligt :) Sedan åkte jag hem och hämtade Helen och Caroline för att vi skulle ha en picnic i en park i stan.

Efter att vi kom hem har jag försökt mig på att dammsuga igen.. Den funkar ett tag, sedan måste den vila (kyla ned sig) och sedan kan man köra igen, sen måste den vila igen. Städa är jobbigt som det är! Detta gör det inte roligare... -.- Inte kan man skylla på att dammsugaren är brittisk heller, eftersom det är en elektrolux (svenskt märke alltså)...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0