The last day of September

Imorgon är det Oktober. Fast det kan inte stämma, för idag var det lika varmt som igår, det vill säga 28 grader i skuggan! Helt jäkla underbart, hoppas på fortsatt fint väder, men jag vet att det inte kan pågå förevigt... Skönt är det i alla fall.

Var ute på en kvällspromenad och till och med efter solen gått ner kunde jag gå i kortärmat! Det var en jättefin kväll. Det är skönt att vara ute och gå ensam, speciellt med musik. Jag kan gå i min egen takt, stanna och ta kort när jag vill, hur jag vill. Musiken jag lyssnar på när jag är ute och går varierar med humör, väder och plats. När jag har varit ute och gått den senaste tiden här i Eversdens i England har det blivit mycket Lord of the Rings soundtrack. Det passar väldigt bra. Fantasin kan springa iväg lite med en ibland dock... ;)

May it be - Enya (Lord of the Rings)
Samwise the Brave - Mask (Lord of the Rings)







Kommentarer
Postat av: Emma

samma här i belgien, varmt varmt och varmt ;)

2011-10-01 @ 18:36:42
URL: http://emmabl.webblogg.se/
Postat av: Emma

sv: vet inte riktigt hur jag ska tolka det...

2011-10-01 @ 20:39:36
URL: http://emmabl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0